سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 13 خرداد 1403
    26 ذو القعدة 1445
      Sunday 2 Jun 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۱۳ خرداد

        چال گونه

        شعری از

        حمیدرضا گلشن

        از دفتر شمعدانی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۱ ۱۰:۲۷ شماره ثبت ۱۰۸۷۴۸
          بازدید : ۸۸۵   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حمیدرضا گلشن
        آخرین اشعار ناب حمیدرضا گلشن

        دوستم داری ولی چیزی نمی گویی چرا؟
        با همه الّا منِ دیوانه همسویی چرا؟
         
        اهل کاشانی؟بهاری؟یا به عود آغشته ای؟
        مثل نرگس زارها، مستانه خوش بویی چرا؟
         
        صورتت زیباترین و سیرتت زیباترین
        جان دل! کامل ترین مفهوم بانویی چرا؟
         
        با من دیوانه از منطق نگو، دیوانه باش
        بیخیال فلسفه، مثل ارسطویی چرا؟
         
        شیطنت کن، دلبری کن، شهر را بر هم بریز
        حرف مردم را رها کن، وای ترسویی چرا؟
         
        من خجالت را که از رو برده ام، می بوسمت
        زنده بادا عاشقی، احساس کمرویی چرا؟
         
        چشم و ابرو و لبانت کار من را ساخته
        کیش و ماتم، چال گونه_چال جادویی_ چرا؟

         
        من که دل را ساده تسلیم نگاهت کرده ام
        جنگ و خون ریزی ندارد، پر هیاهویی چرا؟
         
        لشکر هاشوریِ ابروی خود را دور کن
        صلح جاری کن به لب فرمانده! اخمویی چرا؟
         
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        اعظم قارلقی
        چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ ۰۳:۲۱
        👌👌 خندانک خندانک
        خیلی قشنگ بود... آفرین🌹
        محمد باقر انصاری دزفولی
        چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ ۱۲:۰۰
        بداهه ای تقدیم شما بزرگوارم
        شعر ت
        بهاران است
        چون خورشید
        تابان است
        کمان ابروی
        جانان است
        در دل
        مرغ غزل خوان است
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        تکتم حسین زاده
        دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ۲۰:۱۹
        درود برشما🌹
        عالی بود خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0