سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 13 خرداد 1403
    26 ذو القعدة 1445
      Sunday 2 Jun 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۱۳ خرداد

        چشم

        شعری از

        انوش بیات

        از دفتر درد بیات نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۵۶ شماره ثبت ۱۰۸۰۹۴
          بازدید : ۲۰۳   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        هروز دلم چشم به در دارد
        تا دوست ز در این دروازه در آید
        هرچند که در آینه چشم ات مستم
        تا ابد شاید چشم من به در باشد
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        طوبی آهنگران
        شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۲۷
        پک. عشق از و مهه. شعبان رسید

        عطر نفس خورشید جها ن رسید

        با جلوه. ی حسین. عباس و سجاد ع

        در ماه منور. یک. ما و سه خورشید رسید

        سلام. بر شما. فرا رسیدن ماه. عیاد شعبانه ی مبارک
        انوش بیات
        انوش بیات
        شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۸:۴۵
        همچنان استاد گرانقدر
        ارسال پاسخ
        مرضیه  رضایی (رها)
        شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۸:۳۰
        سلام و درود بر شما جناب بیات گرامی عالی سرودید🌹🌹🌹
        انوش بیات
        انوش بیات
        شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۸:۴۵
        علیک سلام رضایی مهربان
        تشکر
        ارسال پاسخ
        شیما جریده
        شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ۲۰:۳۷
        درود بر شما جناب بیات 🌹
        انوش بیات
        انوش بیات
        شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ۲۲:۴۶
        درود بر شما خواهر من
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0