سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 13 خرداد 1403
    26 ذو القعدة 1445
      Sunday 2 Jun 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۱۳ خرداد

        بی‌دغدغه با عشق وقتی روبه‌رو هستی

        شعری از

        حسن عباسي

        از دفتر غزل نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ ۲۱:۳۳ شماره ثبت ۱۰۷۸۳۰
          بازدید : ۲۱۹   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

         
        بی‌دغدغه با عشق وقتی روبه‌رو هستی
        غرقِ نگاهش بی‌سخن در گفت‌وگو هستی
         
        دنیا به‌كامت می‌چشاند شور و مستی را
        با شعر  و واژه در پیِ رازِ مَگو هستی
         
        در عاشقی با شاعری همراه خواهی ماند
        چون آيدا مضمونِ شعرِ شاملو هستی
         
        یادت همیشه در دلم، چشمم به دنبالت
        این‌سو و آن‌سویِ تمامِ شهر و کو هستی
         
        نيرنگ‌‌ها رنگی ندارد در مرامِ تو
        بینِ تمامِ عاشقان، یکرنگ و رو هستی
         
        فهمیده‌ای«اينجا كسی آيينه‌باور نيست»*
        در فصل قحطی، عشق را در جست‌وجو هستی
        حسن عباسی
         
        *پ.نغزلِ استاد محمد سلمانی؛
        (از اینجا می‌روم اینجا کسی آیینه‌باور نیست
        که دارد آسمانش سنگ می‌بارد، زمینش گَرد)
         
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        محمد علي واشقاني ( باران )
        شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ۲۳:۱۱
        درود شاعر گرامی جناب آقای عباسی . خندانک خندانک
        غزل برازنده و بسیار خاصی ست گرامی خندانک خندانک خندانک
        یاد استاد شاملو و آیدا عزیزشان که نهایت نبوغ استاد مدیون چنین عزیزگرانمایه ایست ، گرامی خندانک خندانک .
        قلم افکارتان چون خورشید . خندانک خندانک
        وجیهه رستگاری گل سرخ
        يکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۶:۵۹
        درود بر شما
        بسیار زیبا ، روان و دلنشین سروده اید خندانک خندانک
        قلم زرینتان همیشه سبز و جاودان خندانک
        چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ۰۰:۱۵
        به به
        عالی بود
        درود بر شما خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0