سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    خیال شیرین

    شعری از

    حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته

    از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۴۴ شماره ثبت ۹۹۷۷۰
      بازدید : ۱۵۱   |    نظرات : ۹

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته
    آخرین اشعار ناب حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته

    تو خیالمم نبود دوباره عاشقی کنم 
    ممنونم اجازه دادی با تو بچگی کنم
    بده هواست و به من تا بدونم هستی 
    میدونم نمیدونی دلیل تموم شعرهام هستی
    تو از همه چی گذشتی برای یک لحظه شادی من
    تو این دنیای بی کسی تنها تویی همدم من
    #حانیه سادات باغبانی 
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۵۰
    درود بانو
    ترانه زیبایی است خندانک
    حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته
    حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته
    شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۰۷
    درود مچکرم 🌹🌹🙏🙏
    ارسال پاسخ
    بهروز ابراهیمیان
    شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۰۶:۱۰
    درود بر شما بانوی گرامی بسیارزیباست خندانک خندانک
    حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته
    حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته
    شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۰۸
    مچکر خندانک
    ارسال پاسخ
    رضا رضوی تخلص (دود)
    شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۰۷
    درود بانو
    زیباست خندانک خندانک
    حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته
    حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته
    شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۰۹
    درود برشما
    مچکرم 🌸🌸
    ارسال پاسخ
    بهنود کیمیائی
    شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۲۸
    درودها




    ⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
    مسعود میناآباد  مسعود م
    شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۵۹
    درود بانو
    ------------------ خندانک خندانک خندانک
    سید محمد حسین شرافت مولا
    يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۳۳
    با سلام و عرض ادب
    زیباست
    موفق باشید بزرگوار
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0