سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      ماورای باورهای من

      شعری از

      میلاد غریبی زاده

      از دفتر ماورای باورها نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۷:۱۵ شماره ثبت ۹۸۸۸۳
        بازدید : ۱۸۶   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر میلاد غریبی زاده

      ماورای باورهای من 
      آنجاست که قاصدک ها خوش خبرند 
      و پایان دلتنگی ها دیداری شوق آور است   
      ماورای باورهای من
       آنجاست که صیادی نباشد 
      بچه آهو در کمال آرامش 
      کنار مادر خویش باشد
       ماورای باورهای من
       آنجاست که قتل و خیانت نباشد
       و جای حوادث صفحه روزنامه ها
      همیشه سپید باشد
       ماورای باورهای من
       آنجاست که نشود پدری شرمنده فرزندش 
      بلند نشود آه مادری از وضع زندگیش
      ماورای باورهای من 
      آنجاست که نماند حسرت بر دل جوانی
       و قسمت این نباشد که در آرزوی چیزی بمانی
       ماورای باورهای من
       آنجاست که هم پیر و هم جوان
       بخندند از ته دل
       ماورای باورهای من 
      آنجاست که نباشد جنگی
       و کودکی آسیبی نبیند با خمپاره و تفنگی
       ماورای باورهای من 
      آنجاست که شاپرک و خفاش و آدم آهنی
       هر سه دوست هستند
       و نباشد هیچ دشمنی
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۲۷
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود خندانک
      میلاد غریبی زاده
      میلاد غریبی زاده
      يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۶:۰۰
      متشکرم استاد گرامی
      ارسال پاسخ
      مجتبی شهنی
      يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۱:۴۹
      مثل همیشه بسیار زیبا بود خندانک
      میلاد غریبی زاده
      میلاد غریبی زاده
      دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۵۸
      ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
      ارسال پاسخ
      مسعود میناآباد  مسعود م
      دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۳:۳۵
      درود بر شما
      ------------
      خندانک خندانک خندانک
      میلاد غریبی زاده
      میلاد غریبی زاده
      دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۵۸
      🌺🌺🌺🌺🌺🌺
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0