سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    خیز

    شعری از

    بردیا امین افشار

    از دفتر گل سنگ نوع شعر چهار پاره

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۰۸ شماره ثبت ۹۸۴۹۳
      بازدید : ۱۹۰   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر بردیا امین افشار
    آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار

    خیز ...
    تا رویم از کویرهای کور
    پُلی ...
    برکشیم به دشتهای نور
    خوشی ها ...
    گوئی نمی یابند امتداد
    تاریکیست ...
    میزبانِ افقهایِ دور
    خستگی ...
    می کُند لانه در جان
    زَنگار ...
    نشسته بر شمعهای طور
    رازها ...
    می وزند در نسیمِ سرد
    می نوشند ...
    تشنه ها از چشمه های شور
    دَردها ...
    ندارند نایِ درد کردن
    مُشتها ...
    گشته اند زنجیر به زور
    شقایق ...
    سرخ تر از پیش است
    زندگی ...
    لبریز است از خاک گور
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۷:۵۹
    درود بزرگوار
    جالب و زیباست
    بسم رب الشهدا و الصالحین
    شهادت مولای متقیان حیدر کرار
    اسدالله الغالب توشه کش یتیمان
    حضرت علی علیه اسلام را تسلیت عرض میکنم
    و در این لیالی قدر التماس دعای فراوان دارم خندانک
    بهنود کیمیائی
    چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۸:۲۳
    خندانک
    🌹🌹🌹🌹
    با عرض سلام و احترام
    خدمت شما شاعر گرامی
    بسیار بسیار عالی بود لذت بردم
    احسنت
    قلمتان توانا
    لحظه لحظه های دلتان شاد
    زندگیتان پر از امید
    🌷🌷🌷🌷
    زهرا حکیمی بافقی (الهه‌ی احساس)
    چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۶:۴۷
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    خندانک
    آرزو نامداری
    چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۳:۵۰
    سلام جناب افشار گرامی
    بسیار زیبا ظاعات قبول سرافراز باشید خندانک خندانک خندانک
    مجتبی شهنی
    پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۰:۳۷
    درود فراوان
    بسیار بسیار
    زیبا و عالی
    بود🌺
    مسعود میناآباد  مسعود م
    پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۱:۱۳
    سلام

    درود بر شما گرامی
    -------------------
    ------- خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0