سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      انتظار

      شعری از

      سید علی کامران

      از دفتر سال سیاه نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۲۴ شماره ثبت ۹۸۳۴۴
        بازدید : ۷۸   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سید علی کامران
      آخرین اشعار ناب سید علی کامران

      ای که هنوزم با تو میشه
      دلو دست بندگی داد 
      هنوزم میشه کنارت 
      یاد دلبستگی افتاد 
       
      ای که میشه توی چشمات
      هنوزم عشقو نگاه کن 
      توی یک غروب کهنه
      با تو میشه اشتباه کرد 
       
      هنوزم میشه کنارت 
      تا نهایت زندگی کرد
      میشه خادم تو بود و 
      توو حریمت بندگی کرد
       
      هنوزم مقدسی تو 
      توی معبد دل من
      تو قشنگی مثل حس
      تا ابد به هم رسیدن
       
      دیگه بسه انتظار به سر رسیده
      مثل اینکه از خدا خبر رسیده 
       
      وقتی آغوشت یه دنیاست
      برای این تن خسته
      منو مصلوب کن به قلبت
      با یه دست پینه بسته
       
      وقتی میشه با تو بودن
      برای من عمر تازه 
      چرا دور میمونی از من
      تو که بودنت نیازه 
       
      حالا من موندمو 
      اون که همه چیزه
      ای که دور بمونی از من
      همه چی بهم میریزه
       
      دیگه بسه انتظار به سر رسیده
      مثل اینکه از خدا خبر رسیده
       
      سید علی کامران
       
       
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۸:۴۱
      درود بزرگوار
      ترانه زیبایی است
      موفق باشید خندانک
      اميرحسين علاميان(اعتراض)
      شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۲۶
      يك جاهايي لحن و وزن و فافيه افتاده است
      اما با اينحال خسته نباشيد
      قلمت سبز خندانک
      مجتبی شهنی
      شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۱:۱۹
      درود فراوان
      بسیار بسیار
      زیبا و عالی
      بود🌺🌸🌺
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0