سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      دشت گذر

      شعری از

      محمود فتحی چقاده

      از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۵:۱۴ شماره ثبت ۹۸۲۲۲
        بازدید : ۹۱   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمود فتحی چقاده

      ای دل از راه خطا حذر کن که جهان در گذر است
      آنکه  در راه خدا رفت عاری از خوی زشت بشر است
      بودند کسانی که در این راه پشیمان گشتند
      راه حق گیر که باقی همه خوف و خطر است
      قدم آهسته بر خاک گذار خاک از  اندام بشر است
      آن جهان وعده ی حق است جهان فانی زود گذر است
      نام نیکان سنگ نوشته در تاریخ جهان است
      نیک نام باش که پاداش نیکی در جهان دیگر است
      زندگی خواب و خیال بود و غافل بودیم
      زنده آن است که نامش در تمام کوه و دشت و گذر است
      شخص خوشنام در عصر ما وجود واهی دارد
      بی کفایت ترین نام سرلوحه ی حقوق بشر است
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر
      ۲ شاعر این شعر را خوانده اند

      محمود فتحی چقاده

      ،

      عباسعلی استکی(چشمه)

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۹:۲۲
      درود بزرگوار
      آموزنده و زیبا بود خندانک
      محمود فتحی چقاده
      محمود فتحی چقاده
      چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۱۲
      درود بر شما جناب استکی
      امروز زیبایی ها را در چشم میبینند متاسفانه در مغز ها نیست
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0