سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      ( خداوندا نگهدارت )

      شعری از

      افروز ابراهیمی

      از دفتر " ضامن آهو " نوع شعر نیمائی

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ ۰۰:۴۵ شماره ثبت ۹۷۷۸۹
        بازدید : ۳۴۶   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر افروز ابراهیمی

        "به یاد آور مرا گاهی"
         درین شب های دلتنگی
       به نجوای سحرگاهی
                      میان عاشقی هایت
      به لبخندی که می خشکد 
        ز سرداب مناجاتت
                خداوندا نگهدارت...!
        " به یاد آور مرا گاهی"
      میان خیمه هایی که 
      بیابان را نشان کرده
           دلم تنگ است و حالم را
                 نمی دانم که می دانی ....؟!
       "به یاد آور مرا گاهی"
       به جان جان شیرینت
       درین وادی که مجنونت 
            به خونم تشنه جیحونت...!
        " به یاد آور مرا گاهی"
       تو ای محبوبه ی دلها
       گل نرگس "به یاد آور"
                    به عطر پیچک زلفت
       ز دستار و به سربندی...!
        "به یاد آور مرا گاهی"
       بیا در کلبه ام یک شب
                         شوم مهمان چشمانت
       و یا آن خال زیبایت
                             که بر گونه نظر کرده...!
        "به یاد آور مرا گاهی"
                بخوان هر واژه هایی را 
                           که از هفت آسمان ریزد
         مثال دانه ی باران
       ز معبودی که یادم را به یاد تو همی آرد....!
        " به یاد آور مرا گاهی"
         در آن هنگام جان دادن
         سرم بالین دامانت
             و جانم را ستان جانا
                              شود جانم به قربانت
          خداوندا نگهدارت....!
                     " به یاد آور مرا گاهی"
      "به یاد آور مرا گاهی"
       
               شعر نیمایی_امام زمان  عج
       افروز ابراهیمی 
      بهار  و رمضان       ۱۴۰۰
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0