سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        (صاحب دل )

        شعری از

        افروز ابراهیمی

        از دفتر " ضامن آهو" نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ۱۹:۴۰ شماره ثبت ۹۷۶۹۸
          بازدید : ۲۸۹   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر افروز ابراهیمی

         "هر چه می خواهی باش...!"
            تو همان صاحب این خانه ی سرمازده ای
        که نه تکرار طپش دارد و  نه !
        طاقت سوزاندن وهم انگیزی....!
          "هر چه می خواهی باش...!"
         که چه نا خوانده برین بزم هیاهو شده ای....!
          همره شاهد سر ریزه ی جام....!
            جرعه جرعه نفسی می آید...!
         "هر چه می خواهی باش...!"
        بشکن شیشه ی نازک دل این تنها را...!
        شیشه ی عمر تو در دست شقایق گم شد
         و من ! از حسرت آن خرد شدم...!
          "هر چه می خواهی باش...!
        فاصله سخت کند راه میانبر زده را 
        بلکه پرواز محیا کند این بال فرو ریخته را....!
         " هر چه می خواهی باش....!"
        من ازین معرکه ی خواب گریزان شده ام
        "تا که بر هر در احساس قدم می زند 
        این حسرت دلتنگی
              آه....‌‌!"
         " هر چه می خواهی باش"
         که شبی شور عطش دارد ازین چشمه ی جوشیده به صبح
         به تمنای وصال از دم خورشید پگاه...‌‌!
         می برد اوج به صحرای خیال....!
          " هر چه می خواهی باش...!
           تو همان صاحب این خانه ی آباد دلی
         بنشین بر سر راهی که نشاند به سراپای جمال....!
           "هر چه می خواهی باش...‌!"
           تو همان صاحب این خانه ی بی تاب دلی....!
          که به تکرار نفسهای تو
        دارد طپش قلب
        ولی....!
          ""هر چه می خواهی باش تو همان صاحب این خانه ی سرما زده ای"
              
           ( نیمایی _صاحبدل)
            افروز ابراهیمی _ از اشعار قدیمی
        بهار 400
                    
        ۸
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0