سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    شرمنده

    شعری از

    اسماعیل پاسداریان

    از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۰ ۰۸:۲۳ شماره ثبت ۹۶۹۹۴
      بازدید : ۱۴۶   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر اسماعیل پاسداریان
    آخرین اشعار ناب اسماعیل پاسداریان

    شرمنده ام از روی تو که خیری ندیدی
    به دنبال منه مسکین دویدی که دویدی
    شرمنده ام از روی تو که یه روز خوش ندیدی
    اومدی با من به خونم تو عزیز با هزار امیدی
    منو ببخش ای یار که تورا کردم خوار
    موندی و روشن کردی شمع شب تار
    همش زجر کشیدی ولی تو به روت نیاوردی
    نرفتی و موندی فقط به من دل سپردی
    چه شبها که نشستی به پای من شکستی
    در به روی غصه هام تو بودی که شکستی
    منو امیدوار کردی برای بودن برای زندگانی
    گفتی که نخور غصه و غم در این جوانی
    شرمنده ام از محبتت از این همه همتت
    شرمنده ام از این عزتت از این همه صداقتت
    شرمنده ام از لطف تو و صفای تو
    دلم میخواد خوشی رو بیارم برای تو
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۰ ۱۴:۵۵
    درود
    زیبا بود خندانک
    طوبی آهنگران
    شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۰ ۱۲:۵۴
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    خندانک
    خندانک
    مجتبی شهنی
    مجتبی شهنی
    شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۰ ۱۹:۴۹
    🌹🌹🌹
    ارسال پاسخ
    محمد باقر انصاری دزفولی
    شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۰ ۱۵:۵۹
    بسیاردلچسب وزیباقلم میزنی
    همواره تابان باشی
    گویا باشی
    استاد وشاعر وهنرمند ارجمند
    خندانک خندانک خندانک
    مجتبی شهنی
    شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۰ ۱۹:۴۹
    درود فراوان بر جناب پاسداریان بزرگوار
    بسیار
    زیبا
    بود خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0