سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    شرف و عزت بعثت

    شعری از

    سیدعلی کرامتی مقدم

    از دفتر التذاذ ادبی نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۰۵ شماره ثبت ۹۶۵۲۷
      بازدید : ۲۲۴   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سیدعلی کرامتی مقدم

    شرف و عزت بعثت آمد
    بعثت از درگه حق نور و بشارت آمد
    یک ستاره ز حرا بهر هدایت آمد
    با ندای ملکوت آمده آن شاه هدی
    فاتح ملک جهان جان رسالت آمد
    در مناجات محمد و خدا معرفتی است
    یک غزل عشق که در جام عبارت آمد
    بی نیاز از قلم و لوح و معلم گشته
    در کلامش همه اعجاز فصاحت آمد
    این چه حکمت ز محمد که به کوثر نازد
    بوسه بر فاطمه اش بهر بصیرت آمد
    زنده در گور نگردد پس از این دخت عرب
    چونکه در گفت نبی عین سعادت آمد
    یک رباعی شده کوثر که به عالم ارزد
    مصرع آخر آن بحر محبت آمد
    در کویری که بت و سنگ امارت می‌کرد
    گوهری از یم حق لطف و لطافت آمد
    صبح نزدیک و سحر سر زد و شد نورانی
    چون محمد شرف و عزت بعثت آمد
    سیدعلی کرامتی مقدم – مشهد مقدس 20 اسفند 1399 به مناسبت عید بعثت پیامبر مکرم اسلام (ص)
     
     
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۰۰
    درود بزرگوار
    عیدانه بسیار زیبا و دلنشین بود
    دستمریزاد خندانک
    مجتبی شهنی
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۷:۳۳
    درود فراوان بر جناب مقدم بزرگوار
    بسیار
    عالی
    بود
    عید شما هم مبارک خندانک
    بهنود کیمیائی
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۱۱
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷
    اعظم قارلقی
    يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۰۰:۰۸
    درودها بر شما جناب کرامتی
    خندانک خندانک
    موفق و پیروز باشید
    محسن نارویی (بی نشان)
    يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸
    خندانک خندانک خندانک
    مسعود میناآباد  مسعود م
    يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۲۲:۵۰
    سلام

    درود بر شما
    ----------------------- خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0