سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      گره کور

      شعری از

      نسرین سالک جباری

      از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۰۲ شماره ثبت ۹۶۵۰۰
        بازدید : ۳۳۲   |    نظرات : ۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر نسرین سالک جباری
      آخرین اشعار ناب نسرین سالک جباری

      چون گره ای کاش شود کور کور
      در دل تو عشق من و مهر من
      یا که شود عادت بی اختیار
      در همه جا مثل نفس فکر من
      #نسرین سالک جباری_بداهه ها
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ۰۸:۳۶
      ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد
      🎉دل رمیده ما را انیس و مونس شد
      🎉نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
      🎉به غمزه مسئله‌آموز صد مدرس شد

      🎊سالروز بعثت سراسر سعادت حضرت ختمی مرتبت پیامبر اکرم (ص) مبارک باد خندانک خندانک
      بهنود کیمیائی
      پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ۰۷:۳۰
      با عرض سلام و احترام خدمت شما شاعر گرامی بسیار بسیار عالی بود
      مجتبی شهنی
      پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۵۱
      درود فراوان بانو بزرگوار
      بسیار
      زیبا
      بود خندانک
      مجتبی شهنی
      پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۵۱
      عید شما هم مبارک خندانک
      طاهر بهادرانی
      پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ۲۱:۵۳
      درود و عرض ادب خدمت شما بانوی گرامی 🌹
      مانا باشید 🌹
      بهروز ابراهیمیان
      جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ۰۴:۳۴
      درودها
      شاعر گرامی بسیار عالی بود خندانک
      طوبی آهنگران
      جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ۰۹:۱۰
      بانوی گلم دورود بر شما خندانک
      خندانک خندانک
      رضااشرفی فشی
      جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ۰۹:۰۹
      درود و عرض ادب.قطعه زیبایی بود،لذت بردم.موفق و پیروز باشید خندانک خندانک
      پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۴۷
      درودتان خندانک
      پاینده باشید
      عید مبعث بر شما مبارک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0