سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      کابوس

      شعری از

      درویش حسین ندری

      از دفتر پیله های سوخته نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۲۴ شماره ثبت ۹۶۲۲۲
        بازدید : ۱۷۶   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب درویش حسین ندری

      اتفاقی نیستند کابوس ها
      می پیچد پچ پچ رفتنت
      در گوش دالان های بی انتها
      قبل از غسل دادن آرزوها
      ترجیح می دهم مرگ را
       
      تمام می شوم
      مانند آخرین نخ سیگارم
      سیال ماورای این دنیا
      مثل الکل
      می پرم از یادها
       
      اما نه از یاد مادرم
       
      محو می شوم
      من شلخته سر به هوا
      در رقاصی شعله های آن زندگی
       
      فرصتی نمی ماند
      برای تفکر یا دلتنگی
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۴۸
      زیبا و جالب بود خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲
      شکوهتان
      جاودان
      بسیار زیبا سرودی بود
      درود برشما
      شاعرگرامی
      خندانک خندانک خندانک
      طوبی آهنگران
      چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۲۹
      سلام جناب ندری
      بسیار زیبا قلم زده اید
      درود بر شما
      بهنود کیمیائی
      چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۴۶
      🌷🌷🌷🌷🌷🌷
      مجتبی شهنی
      چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۲۰:۰۷
      درود فراوان بر جناب ندری بزرگوار
      بسیار
      عالی
      بود خندانک
      مجتبی شهنی
      چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۲۰:۰۷
      خندانک خندانک خندانک
      فاطمه رضایی برما(آینه عدم)
      فاطمه رضایی برما(آینه عدم)
      پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ۰۱:۰۵
      درود جناب درویش ندری .فکر کنم فهمیدم بسیار زیبا بود مخصوصا
      مثل الکل می پرم از یادها ولی نه از یاد مادرم
      افیون اشعار شما از هر نوع که باشند اعتیاد آورند

      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0