سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      تصنیف شور

      شعری از

      مجتبی شفیعی

      از دفتر گذر فصل ها نوع شعر دوبیتی

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ۲۲:۱۵ شماره ثبت ۹۶۱۳۷
        بازدید : ۱۶۷   |    نظرات : ۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مجتبی شفیعی

      این شعر و غزل قالب و سر مطلعِ آغاز ندارد
      تصنیفِ قشنگی شده، همراهیِ یک ساز ندارد
      مادام ازاین گوشه به آن گوشه زشوراست بدشتی
      شوق گذر نغمه به ماهور ز شهناز ندارد
       
      شور و دشتی و شهناز از مقامهای غمگین و
      ماهور مقامی شاد دردستگاه موسیقی ایرانی است
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۰۶:۵۹
      درود بزرگوار
      دو تا بیت زیبا بود خندانک
      طوبی آهنگران
      يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۵۷
      سلام جناب شفیعی
      شعر شما زیبا است
      ولی مصرا آخر است به جای ندارد
      مجتبی شفیعی
      مجتبی شفیعی
      يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۲۱:۰۵
      سلام. متوجه فرمایشتون نشدم
      ارسال پاسخ
      آرزو نامداری
      يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۴۶
      سلام جناب شفیعی گرامی
      بسیار زیبا سرافراز باشید خندانک خندانک خندانک
      سید محمد میرمحمدی جواد
      يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۹:۵۷
      سلام و ادب
      خیلی خوب و متفاوت.
      خندانک خندانک خندانک
      مجتبی شهنی
      يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۲۱:۳۵
      سلام و هزاران درود بر جناب شفیعی بزرگوار
      بسیار
      عالی
      بود خندانک
      مجتبی شهنی
      يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۲۱:۳۵
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۵۰
      دو بیت را
      شورانگیز
      وزیباسرودی بود
      هزاران درودتان باد
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      بهروز ابراهیمیان
      دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۰۳
      درود برشما شاعرگرانمهر
      بسیار عالی و
      دلنشین است خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0