سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      بیمه عمر

      شعری از

      محمد شمس باروق

      از دفتر ره عشق نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ۲۰:۴۹ شماره ثبت ۹۶۰۴۰
        بازدید : ۱۶۵   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      بیمه عمر
      پدر بود ، پدر همسایه
      تا در ۹۰ سالگی
      زیر چرخ پرادوی  سیاه
      رقص عمر نماید
      تا مادر استوکشان
      با دندان لمینت و بوتاکس صورت
      با خطوط چشم ، لب ، ابرو
      دختری ۱۸ ساله شود
      با بقال سر کوچه تمرین رقص کنند
      خواهر با جهیزیه کامل
      با دوست پسر اسنپی
      قدم به جاده زندگی بگذارند
      مابقی را پسر خانواده
      دست در دست دخترک
      دانشجو آنلاین خسته از عشق
      با شاسی چینی، ولو در جاده چالوس
      قلیان میوه ای چاق نمایند.
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و جالب بود
      در وصف پدر خندانک
      بهنود کیمیائی
      پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ ۰۷:۵۸
      درودها
      🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
      طوبی آهنگران
      پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ ۰۹:۳۸
      سلام جناب شمسایدورود بر شما سال روز
      میلادنور و روز پدر را به شما و دیگر پدران
      شعر تاب تبریک می گویم
      محمد باقر انصاری دزفولی
      پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴
      بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
      استد عزیز
      شیدا شدم از خواندن شعرت که
      شراب است
      مستانه کند‌پیرو جوان راکه
      مِی ناب است خندانک خندانک خندانک
      تولد مولا علی برشما مبارک باد خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      مجتبی شهنی
      پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۹:۲۳
      درود بزرگوار
      بسیار
      عالی
      بود خندانک
      مجتبی شهنی
      پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۹:۲۳
      روز پدر بر شما مبارک باد خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0