سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    اسرار - Sir

    شعری از

    رضا کاظمی اردبیلی

    از دفتر قیزیل سوزلر نوع شعر دوبیتی

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ۰۰:۲۰ شماره ثبت ۹۵۱۱۲
      بازدید : ۱۵۰   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر رضا کاظمی اردبیلی
    آخرین اشعار ناب رضا کاظمی اردبیلی

    سیررو    آچما   یولداشووا 
    یولداشلیق بیر گون سیلینر
    کوسن   زامان  آغزین  آچار
    سنده   اولان   سیر   بیلینر
     
    ترجمه فارسی : 
    سفره دلت را برای رفیقت باز نکن 
    دوستی یک روز از میان می رود 
    در زمان قهر بودن دهنش را باز می کند 
    اسراری که در تو وجود دارد بازگو می شود.
     
    لاتین : 
    Sir'rü Açma Yoldaşuva
    Yoldaşliq Bir Gün Sili'nər
    Küsən Zaman Ağzin Açar 
    Sən'də Olan Sir Bili'nər
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    مجتبی شهنی
    دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۲۰
    درود فراوان
    بسیار
    زیبا
    بود خندانک
    رضا کاظمی اردبیلی
    رضا کاظمی اردبیلی
    دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۳۲
    ممنون از لطفتون
    ارسال پاسخ
    مجتبی شهنی
    دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۲۰
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    طوبی آهنگران
    دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۵۵
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    خندانک
    رضا کاظمی اردبیلی
    رضا کاظمی اردبیلی
    دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۳۲
    🌹🌹🌹🌹💚💚
    ارسال پاسخ
    محمد باقر انصاری دزفولی
    دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۵۴
    قلمتان همیشه جاودان بادا
    هزاران درود
    خندانک خندانک خندانک
    رضا کاظمی اردبیلی
    دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۳۲
    💚💚🌹🌹
    رضا کاظمی اردبیلی
    دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۳۳
    تشکر از لطفتون
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0