سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      \طعم سادگی\

      شعری از

      صدیقه شیخ نظامی نایینی شیدا

      از دفتر آیین عشق نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۴۹ شماره ثبت ۹۴۸۸۱
        بازدید : ۱۷۷   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر صدیقه شیخ نظامی نایینی شیدا
      آخرین اشعار ناب صدیقه شیخ نظامی نایینی شیدا

      "طعم سادگی"
      طعم سادگی چه شیرین است
      بگذار بگویند فلانی هیچ نمی داند
      شاید آن وقت دیگر بتوانی نفست را راحت بکشی
      اینجا دانایی جرمی است نا بخشودنی که جزایی سنگین دارد
      اگر بخواهی خودت باشی در این دیار بی امان هستی
      کینه وحسد از در ودیوار بر سرت می ریزد
      اینجا سرزمینی است که قساوت در آن خیمه زده است
      موجب دلزدگی بسیار است
      اما تو تلاشت این باشد
      از خدا باز نمانی هرگز
      30/11 ظهر مورخ 27/3/87
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۳۶
      درود بانو
      آموزنده و زیبا بود خندانک
      صدیقه شیخ نظامی نایینی شیدا
      صدیقه شیخ نظامی نایینی شیدا
      دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۳۴
      با عرض سلام ووقت بخیر حضور شریف استاد استکی بزرگوار بینهایت از لطف والتفاتتان سپاسگزارم
      ارسال پاسخ
      طوبی آهنگران
      دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۳۰
      سلام بانو جانم دورود برشما
      ساده زیستی
      هنر بزرگی است
      که همه نوی تواند به آن برسند
      صدیقه شیخ نظامی نایینی شیدا
      دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۰۰
      سلام وهزاران درود وتحیت به خواهر ارجمند وبزرگوارم سرکارعلیه ادیب فرهیخته خانم آهنگران عزیزجانم از نگاه پرمهرتان بسیار سپاسگزارم شاد وسلامت باشید
      مجتبی شهنی
      دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶
      درود بانو
      بسیار
      زیبا
      بود خندانک
      صدیقه شیخ نظامی نایینی شیدا
      صدیقه شیخ نظامی نایینی شیدا
      دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۳۶
      برادر گرانقدر وادیب فرزانه با سلام وآرزوی سلامتی برایتان از لطف حضرتعالی ممنونم خدا کند که بدانیم اینکه خودمان باشیم چقدر زیباست
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0