سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      طفلای بی پناه

      شعری از

      اسماعیل پاسداریان

      از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ ۲۱:۲۸ شماره ثبت ۹۴۸۶۲
        بازدید : ۱۲۷   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر اسماعیل پاسداریان
      آخرین اشعار ناب اسماعیل پاسداریان

      پر درد و رنجم ای خدا تو این دوره زمونه
      این روزا که دیگه کسی قدرت رو نمیدونه
      هر کسی به فکر خویشه نگاهش به تو نیست
      آخه ای آی آدمای این زمین این که راهش نیست
      دستش بگیر به اونی که زمین خورده
      آهای کجای کاری نکنه که خوابت برده
      ای خدا خسته ام خسته بال و پرم شکسته
      چرا هر کسی ای خدا در به روی دیگری بسته
      غمگینم غمگین کوله بارم سنگین
      بنیاد خشم و کینه رو ای خدا برچین
      طفلای بی پناه رو زیر سقفت بگیر
      واسه یه لقمه نون اونو به خونت بپذیر
      طفلای بی پناه رو ای خدا خودت بپوشون از لباس
      نشون بده به اون از خودت این همه احساس
      یه روزی بزرگ میشن آدم مهمی میشن
      میشن کسی واسه خودشون سر کاری میرن
      یه روزی میاد میخونه قناری توی خونه
      ثوابت پیش خدا بی جواب نمیمونه
       
       
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۰۴
      درود بزرگوار
      دلنوشته مناجات زیبایی است
      برای شعر شدن با عروض و قافیه نیاز دارد خندانک
      اسماعیل پاسداریان
      اسماعیل پاسداریان
      يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲
      سلام استاد عزیز ممنونم
      چشم از راهنمایی های شما بزرگوار استفاده میکنم
      ارسال پاسخ
      طوبی آهنگران
      يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۳۴
      سلام جناب پاسداریان
      خودت قدر دان خود باش
      تو ای که می دانی و می فهمی
      یکی هستی تا با یکی مانی
      دورود برشما
      اسماعیل پاسداریان
      يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳
      سلام ممنونم خانم آهنگران گرامی خندانک خندانک خندانک
      مجتبی شهنی
      يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳
      هزاران درود
      بسیار
      زیبا
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0