سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        پدر

        شعری از

        اسماعیل پاسداریان

        از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ۱۸:۵۶ شماره ثبت ۹۴۷۱۴
          بازدید : ۳۹۸   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر اسماعیل پاسداریان
        آخرین اشعار ناب اسماعیل پاسداریان

        رفتی و جهانم همه خاکستر شد
        غمت چو دریایی همه بر سر شد
        رفتی و قلب من دیگر قلبی نیست
        روزگارم تلخه دیگه اون قبلی نیست
        از بچگی تا حالا پناهم بودی بابا
        سایبونی ندارم من افتاده ام تنها
        ای بابای خوبم بودی زحمتکش من
        تا قهر میکردم تو بودی منت کش من
        هرگز رفتن تو باور ندارم من
        ای یارب گیتی یاور ندارم من
        سخته بدون تو هر گوشه این خونه
        خاطراتت اینجاست با من میمونه
        الهی که کسی یارب.بی پدر نمونه
        هر کس که پدر دارد قدرش رو بدونه
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۳۸
        دلنشین و زیباست خندانک
        اسماعیل پاسداریان
        اسماعیل پاسداریان
        پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۰۱
        ممنون اقای استکی شما به بنده لطف دارین
        ارسال پاسخ
        طوبی آهنگران
        چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۴۷
        سلام جناب
        دورود بر شما روح
        پدر گرامی شاد
        مجتبی شهنی
        چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۳۷
        دررررررررود خندانک
        خدا بیامرزش خندانک
        طوبی آهنگران
        چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۵۴
        خندانک
        بهنود کیمیائی
        چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۲۲
        درود
        فراوان برشما
        بسیار بسیار
        عالی بود
        لذت بردم
        دستمریزاد
        سبز باشید مثل همیشه🍃
        قلمتان توانا✏
        👍👍👍
        🌷
        بهروز ابراهیمیان
        چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۴۶
        سلام ودرودبر شما بسیارزیبا
        سروده اید خندانک خندانک
        طوبی آهنگران
        پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ ۲۳:۲۲
        خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0