سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        زیر قدم ها

        شعری از

        آرمان پرناک

        از دفتر ☑ دلسروده ها نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ ۰۷:۵۳ شماره ثبت ۹۴۵۶۶
          بازدید : ۲۳۳   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        به نام پناه خستگان
         

        نسیم جایش را
        زیر قدم ها
        آهسته آهسته
        پیدا کرده بود.
        باران چشمکی زد
        بی بهانه،
        زود آمد و رفت.
        رفت و
        آمد مردی.
        شاید آشنا
        شاید غریبه

        هوا از دم او
        جان می گرفت.
        محترم بود که آفتاب
        این چنین
        ناگهان،
        تیک به تاکی مانده،
        از جای خود برخاسته بود.
        ساعت پشت دیواری خزید.

        بهار جایش را
        زیر قدم ها
        آهسته آهسته
        پیدا کرده بود.
        سلام لبخندی زد.
        بی بهانه،
        زود آمد و دیگر نرفت.
        نرفت تا مرد بیاید سمتش
        با سبدی از گل در دستش
        تا که بگیرد گل از دستش.
        چه نوازش داد روحش را...

        همان جا بود ایستاد مرد:
        دری از عمق باور باز شد،
        غم ناگهان بیرون پرید.
        صدا کرد انگار کسی را
        مرد نبود،
        امید بود،
        آن هم پرید.
        بغل جایش را
        زیر قدم ها
        آهسته آهسته
        پیدا کرده بود.
        .
        .
        .
        قدمش نزدیک است
        قدَمَت مبارک باد.
         
         
        (پنج شنبه 99/10/25)
        ۱۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0