سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    عمری گذشت و منتظر ماندم...

    شعری از

    بهروز رحمتی (سکوت شب)

    از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ ۰۳:۱۳ شماره ثبت ۹۴۲۹۴
      بازدید : ۲۶۰   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر بهروز رحمتی (سکوت شب)


    • لعنت به آن روزی که باد آمد...
    • از روی مویت روسری برداشت...

    • لعنت به چشمانت که بعد از آن...
    • با عشوه فاز دلبری برداشت...

    • سرگرم کار و بار خود بودم...
    • هوش و حواس از قلب من بردی...
    •  

    • من بی‌خبر از عالم مستی... 
    • هی جام پر کردی و هی خوردی...

    • لعنت به آن ساعت که باران شد... 
    • عطر وجودت در فضا پیچید...

    • آنقدر مست بودنت بودم...
    • چشمم مگر غیر از تو را می‌دید ؟! 
    •  

    • در خواب و بیدار دو چشم من...
    • تو بی خبر تو بی صدا رفتی...

    • هرگز نفهمیدم چه شد آن شب... 
    • یا اینکه اصلا تو کجا رفتی... 
    •  

    • رفتی و بعد از رفتنت هر چند...
    • دلخور شدم از هر چه تو کردی...

    • عمری گذشت و منتظر هستم... 
    • شاید دوباره باز برگردی...
    •  
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۴۶
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و شورانگیز بود
    پر احساس خندانک
    بهروز رحمتی (سکوت شب)
    بهروز رحمتی (سکوت شب)
    چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ۲۳:۱۶
    وجودتان ؛ بهشتِ زیبای این دنیای نازیباست🌹🙏درووودتان
    ارسال پاسخ
    طوبی آهنگران
    شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ۱۶:۰۱
    سلام جناب
    دورود بر شما
    بهروز رحمتی (سکوت شب)
    بهروز رحمتی (سکوت شب)
    چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ۲۳:۱۶
    مهربان... وجودتان ؛ بهشتِ زیبای این دنیای نازیباست🌹🙏درووودتان
    ارسال پاسخ
    مجتبی شهنی
    شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ۱۹:۱۸
    درررود
    بسیار
    زیبا
    و
    عاااااااالی


    *_꧂🌸☘️჻*
    🌸 🌿 *꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌸_____*
    ☘️჻🌸🌿
    بهروز رحمتی (سکوت شب)
    بهروز رحمتی (سکوت شب)
    چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ۲۳:۱۵
    مهربانم... وجودتان ؛ بهشتِ زیبای این دنیای نازیباست🌹🙏درووودتان
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0