سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      هر از گاهی

      شعری از

      محمدمهدی شاه بهرامی

      از دفتر دلِپُر.. نوع شعر دوبیتی

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ۰۰:۵۳ شماره ثبت ۹۲۸۶۱
        بازدید : ۳۵۶   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمدمهدی شاه بهرامی

      گاه گاهی سر بزن بر دل بی چاره ی من
      هرچه باشد روزی از روزها حواسش به تو بود !

      👤محمدمهدی شاه‌بهرامی
      ۸
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۲۳
      درود بزرگوار
      تک بیت زیبایی است خندانک
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۹:۳۵
      سلام
      به سایت شعرناب خوش آمدید

      تک بیت خوبی ست از بیانِ هجران خندانک خندانک خندانک

      در مصرع دوم (حواسش به ) را (حواسش با) بنویسید به نظرم بهتر است .
      محمد قنبرپور(مازیار)
      چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۵۲
      سلام دوستم اگه مثل بقیه دوسنان جدیدالورود قرار دوباره به شعرت و کامنت ها سر نزنی یا شعری نخونی که هیچ انشالله موفق باشی ولی اگه بازم سر میزنی خواستم بگم
      تک بیتی با احساسی بود خوب شروع کردی اما مصراع دوم هم وزن نیست و قافیه نداره
      خیلی احساست و استعدادت و علاقه به شعر گفتنت رو تبریک میگم و اینکه بیشتر شعر بخون خندانک
      علی ناصری(عین)
      علی ناصری(عین)
      چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۶:۵۷
      باسلام ادب
      خندانک خندانک با نظر جنابعالی موافقم خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      علی ناصری(عین)
      چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۶:۵۷
      خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۲۰:۰۵
      بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
      گلم را قبول کن ای شاعرم
      ای یار عزیز دل شاد من
      درود برشما شاعر گرامی
      خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0