سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      مادر

      شعری از

      رسول مسعودب

      از دفتر اشعار بلند نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ شماره ثبت ۹۲۵۱۷
        بازدید : ۴۵۷   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر رسول مسعودب

      اگر آسمان
      صدای پرندگانش را
      برای خواندن به من می داد
      می توانستم
      شعری لب ریز از
      موسیقی نام تو
      بگویم
      با همین توان کوچک
      در گوش جهان
      نام بزرگت را
      زمزمه کنم
      و بر کتیبه ی جانم تو را
      بنویسم "#مادر "
      رسول_مسعودی
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۸:۵۱
      درود بزرگوار
      به شعر ناب خوش آمدید
      موفق باشید خندانک
      محمد رضا خوشرو (مریخ)
      يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ ۲۳:۵۰
      خیلی قشنگ بود .ساده و صمیمی .ارام و پر احساس موفق باشید.
      سعید صادقی (بینا)
      دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ۰۶:۰۹
      درود بر تو دوست عزیز
      که اهمیتی بس بزرگ به
      مقام والای مادر داده ای

      اه قلب پسرم خندانک
      مهدی سالوند (مهدی)
      دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۶:۳۰
      درود بر شما
      زیبا سروده اید
      پاینده باشید به مهر
      خندانک خندانک
      فرهاد شریف
      دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ۲۱:۱۶
      ایوالله دوست شاعرم
      مادر ای سرشارتر از آسمان بیکران
      صد بهار گلفشان نذر نگاه روشنت
      بلبلی شوریده ام این جان بیمقدار من
      بیدریغانه بلاگردان باغ بودنت

      پیشکش به ساحت مقدس همه مادران مهرپرور سرزمینم
      خندانک خندانک
      بهروز ابراهیمیان
      چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۱:۲۷
      سلام ودرود شاعرگرانقدرشعرزیبایی سرودیدقلمتان همواره پرتوان باد خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0