سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        دیدار

        شعری از

        امید عایشه

        از دفتر عشق دلی نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ شماره ثبت ۹۱۹۱۵
          بازدید : ۴۸۸   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر امید عایشه
        آخرین اشعار ناب امید عایشه

        افسوس که سخت است بتوانم دیدار
        ای دل دیرینه من در همان جای بمان
         
        بی نام ونشانت چه کنم در این دل
        حسّیس که از دور شوم عاشق دیدار
         
        آینده شوم شوق به دیدار تو آیم
        بی حس تو الان که شاید که فردا نباشم
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵
        درود بزرگوار
        دلنوشته زیبایی است خندانک
        پرستو پورقربان (آنه)
        جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۴۳
        سلام و درود بر شما خندانک خندانک
        مسعود میناآباد  مسعود م
        جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۴:۰۳
        خندانک
        دانیال شریفی ( دادار تکست )
        جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۴:۵۳
        خندانک خندانک دلنوشته ی قشنگی بود خندانک خندانک

        لایک شد دست نوشتتون دوست عزیز🌹👍
        کبری یوسفی
        شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۱۶
        سلام برشما شاعر گرانقدر
        درودتان
        مرحبا زیباست درپناه حق باشید باخانواده آمین
        زنده باد زندگی خندانک 🌹🌹🌹🌹
        پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۰۴
        درود شاعر بزرگوار
        جان مایه ی شعر خیلی عالی بود

        ای قلب دیرینــــه در همــای جــان بمـــــان
        افسوس دیدار سختست به غم بخوان

        ای بی نشــانیِ محض از کـــه جویمــت
        دوری و انـــدوه زد به عمــــق زرع جــــان

        شـــــــاید نباشــــد مـــــرا بــه زندگـــی اثــــر
        دریــاب جــانـــا ز بمــب ســـــاعتِ زمــــان


        مستفعلن ، فاعلات ، فاعلات ، فع

        🙏🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0