سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        بایگانی

        شعری از

        اسما سلطانی رضایی سیر

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ۱۷:۰۸ شماره ثبت ۹۱۵۸۲
          بازدید : ۲۶۴   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر اسما سلطانی رضایی سیر
        آخرین اشعار ناب اسما سلطانی رضایی سیر

        الهی آیدش بیست روز دیگر از آن کشور جوابی کز هواها
        اگر آید ترامپ بدبخت شوند خلق، اگر آید دگر فردش که نام اش
        بیامد سخت در بیت و قوافی، جو است یا بایدن است این را ندانم
        گر او آید گمان ام شادی آید،همان لحظه که گویند بایدن آمد
        خدایا حاکمان را فضل فرما، الهی بنده ات را عفو فرما
        خدایا حاجتم را استجابی، الهی مادرم را عفو فرما
        خودم گفتم بفرما چون که شعرم، نیابد قافیه بی طرح فرما
        ببخشا گر تو را این گونه راحت، بکردم من در این شعرم خطابت
        ببخشید هم وطن شعرم اگر بود، خلاف قافیه یا طرح عروض
        بخواندم شعر هم امّا بدین جا، سخن گردد بطل، بی جاه، بی راه
        من امّا در دلم دارم صداها و نواهای فغانی
        بماند آن هم چو این شعرهای آشوب در این ذهنم به طور بایگانی
        #اسماء سلطانی رضایی سیر
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۴۵
        درود بانو
        به شعر ناب خوش آمدید
        موفق باشید خندانک
        اسما سلطانی رضایی سیر
        اسما سلطانی رضایی سیر
        دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۱۵
        تشکر
        ارسال پاسخ
        مسيحا الهیاری
        سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۲۰
        چقدر صمیمی و زیبا خندانک
        اسما سلطانی رضایی سیر
        دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۱۳
        مرسی نظر لطفتونه
        حسین رضایی
        چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲
        به دل نشست موفق باشید خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        اسما سلطانی رضایی سیر
        اسما سلطانی رضایی سیر
        شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳
        سپاس از شما و این آرزو قشنگتون، خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0