سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      شوخی با حافظ - شکایت

      شعری از

      حسن نوروزنیا

      از دفتر حرف دل نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۱۶ شماره ثبت ۹۱۳۲۹
        بازدید : ۱۹۷   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حسن نوروزنیا
      آخرین اشعار ناب حسن نوروزنیا


      زان حال دل گرفته رازیست با شکایت
      گر نکته دان ارزی بشنو تو این حکایت

      بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم
      یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

      رندان باند ثروت راهی نمی دهند کس
      گویی تمام ثروت رفته از این ولایت

      در بند و قیطریه راهی نمانده  کانجا
      برجی بلند بینی در شهر شده خیانت

      چشمت اگر ماشینی برخورد و می‌پسندی
      جانا روا نباشد ترک دل و  قناعت

      در این شب سیاهم گم گشت راه مقصود
      از گوشه‌ای برون آی ای کوکب صدارت

      از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود
      زنهار از این گرونی  وین راه بی‌نهایت

      اندوه ارز و سکه می جوشد از درونم 
      یک ساعت و  برندش در سایه جنایت

      این راه را نهایت صورت کجا توان بست
      کش صد هزار منزل بیشتر کند عمارت

      هرجند زدی تو جیبم از پا نمی نشینم
      پارتی نموده خوشتر بازار بی رقابت

      عشقت رسد به فریاد مانده سه راه حافظ
      قانون زبر بخوانی در چارده روایت

        مهر ۱۳۹۷
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۴۰
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و جالب بود
      مبین مشکلات جامعه
      دستمریزاد
      طوبی آهنگران
      دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۲۲:۰۲
      سلام جناب عالی سروده اید ولی از حافظ نگرفته اید
      مهدی سالوند (مهدی)
      دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۲۲:۲۹
      درود بر شما
      زیبا سروده اید
      خندانک خندانک
      سعید صادقی (بینا)
      سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ۰۸:۰۹
      خندانک خندانک خندانک
      سلام و درود
      بامزه بود

      موفق باشید
      درودها خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0