سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    لمس مرگ

    شعری از

    ناهید انصاریپور

    از دفتر فصل سرگشتگی نوع شعر آزاد

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ۲۰:۰۸ شماره ثبت ۹۱۰۰۴
      بازدید : ۲۶۷   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر ناهید انصاریپور
    آخرین اشعار ناب ناهید انصاریپور

    دلم پر پر شد از پاییز، وجودم غرق در غم هاست..
    شب تاریک این تقدیر، پر ازحرف و نگفتن هاست...
    درون ذهن من امید به سمت روشنی میرفت،... 
    که در گرداب غم گم شد، پس از آن زندگی میرفت...
    و من گمگشته در بغضی که جانم را به سرقت برد... 
    در آن آشوب شب هایی که قلبم بی صدا میمرد....
    دلم قصد سفر دارد از این شب، از مصیبت ها...
    به سمت سرزمین صبح، لبریز از حقیقت ها
    برایم قایقی بفرست در این دریای تاریکی...
    که دیدم مرگ را نزدیک چو موهایم به باریکی..
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر
    ۲ شاعر این شعر را خوانده اند

    سارا شیخ محمدی ( دیانا )

    ،

    ناهید انصاریپور

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ۲۰:۵۸
    مثنوی کوتاه و زیبا بود
    خندانک
    محمد حسین اخباری
    سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۰۰:۵۲
    باسلام
    زیباست
    موفق باشید
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    امیر علی علیزاده ( الف سکوت)
    دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ۰۸:۰۴
    درود بسیار بر شما بانوی گرامی
    بسیار زیبا سروده اید
    قلمتان نویسا
    محمد باقر انصاری دزفولی
    دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ۰۸:۱۷
    شورانگیز وزیباسرودی بود
    قلمتان نویسا
    هزاران درود
    موفق باشید
    خندانک خندانک خندانک
    محمد راد
    دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳
    درودتان بانو انصاریپور
    قلمتان واقعا تحسین برانگیز است خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0