سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    بگویم به تو یکبار هم تولدت مبارک

    شعری از

    بهزاد ساوانا

    از دفتر دلنوشته و کمی شعر نوع شعر نیمائی

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ ۲۱:۵۹ شماره ثبت ۹۰۵۶۸
      بازدید : ۲۳۳   |    نظرات : ۲

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    قطره قطره
    روزی که تو آمدی به دنیا
    من زیر باران
    شعری میسرایم برایت
    هرگز نشد باشم و ببینم
    چشمان سیاهت را
    وقتی به تو میرسم و میگویم
    روزی دنیا زیباتر شد
    که تو پا گذاشتی به اینجا
    تویی که معنی بارانی
    وقتی روی گل سرخ میبارد
    دستانت را خواهانم
    هر وقت حالم مثل امروزه
    آسمان امروز بارانیست و جشن و سرور
    میباره باران از آن کرور کرور
    دنیای من سیاه و سفیدی بیش نبود
    تو را که دیدم در روز تولدت
    همه رنگهای جهان پاشید روی پیراهنم
    آرزو به دل ماندم
    بگویم به تو یکبار هم
    تولدت مبارک
    مثل آرزوی کودکی
    که هرگز پدرش برای او
    دوچرخه ای نخرید
    مثل آرزوی گل شمعدانی که
    پژمرد و کسی به او نگاهی نکرد
    نمی دانم چرا اما
    هر روز با دسته گلی
    لب جاده منتظرت هستم
    با لبخندی بر لب
    و چشمانی پر از اشک
    چشم دوخته به جاده ای که تو
    را آخرین بار آنجا دیدم
    شاید از کنارم رد شوی و
    من بگویم ببخشید
    فقط خواستم تولدتان را تبریک بگویم
    و دسته گل را تقدیمتان کنم و
    بروم تا همیشه
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۲۸
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و سرشار از احساس بود
    دستمریزاد خندانک
    پرستو پورقربان (آنه)
    سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴
    چه عاشق مهربانی خندانک
    موج لطیف شعرتان را دوست دارم خندانک
    موفق باشید
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0