سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      جهان خواران

      شعری از

      محمود فتحی چقاده

      از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ شماره ثبت ۹۰۵۳۲
        بازدید : ۲۵۷   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمود فتحی چقاده

      گویند حقوق بشر جانیان و دزدان را مجازات میکند
      اما به دروغ زیر میزی می گیرد و آنها را آزاد می کند
      این سازمان جسور چشم می بندد و ظلم و بی داد می کند
      گاهی به افغانستان می رود گاه حمله به بغداد می کند
      این ظلم بی امان یاد از ستم های شداد می کند
      خانه بر سر دیگران خراب می کند و قصر خودرا آباد می کند
      ناله و فریاد در جهان است دل خود را بیهوده شاد می کند
      چون رشوه خوار و بی خداست لبخند می زند و ناله های جان سوز فرهاد می کند
      این حیله باز زور گو کی به دیگران امداد می کند
      نوش دارو بعد مرگ سهراب از بی خردیش یاد می کند
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ ۰۸:۴۳
      درود استاد عزیز
      بسیار زیبا و بجا بود
      مبین مشکلات جامعه جهانی
      دستمریزاد خندانک
      محمود فتحی چقاده
      محمود فتحی چقاده
      يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۱۷
      درود بر شما
      ممنونم از شما استاد گرامی خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      اميرحسين علاميان(اعتراض)
      يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۹:۵۵
      درووود استاد
      قلمتان سبز
      محمود فتحی چقاده
      دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۵۹
      سبزاندیش باشید
      سپاسگذارم
      محمود فتحی چقاده
      دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۰۱
      امیر حسین خان
      علامه ی دهر بودیم و گریان گشتیم
      از آتش دهر کباب و بریان گشتیم
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0