سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      زخم دل

      شعری از

      مجیدکرم زاده (سالک)

      از دفتر واژه ها نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ ۰۱:۲۹ شماره ثبت ۹۰۴۳۴
        بازدید : ۷۶۷   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مجیدکرم زاده (سالک)

      نه آزادم در این عالم ،نه در دست اختیارم هست 
      نه از غصه رهایی هست ،نه در دل چون قرارم هست
      مرا چون در قفس کرده، کند لذت از آوازم
      تصور کن مرا با تو! در این عالم شعارم هست؟ 
      دلم زخمی، زبانم لال ، نه لبخندی به لب دارم 
      گلی در حسرت خورشید! صفای لاله زارم هست
       نه چون فرهاد کَنم کوهی، نه در لب اسم شیرینی 
      نه مجنونم، نه صنعانم، نه لیلی و نه یارم هست
      من از روز ازل دانسته بودم ، مه رویان جفا کارند 
      زدم قید بساط عشق و دل دادن، نه یاری و نگارم هست
      چرا محزون نشم دیگر ننالم من از این غم ها 
      زدم قرعه به نام خود همه گویند، آماده مزارم هست
      برون شو روح من از تن که مرگم خوش بُود بر من 
      نه میلی، نه تسلیمی در این رفتن، نه در دهر اعتبارم هست
      نوشتن از غم این روزگاران ، شود واجب بدان سالک
       به تاوانش شکستت دل اگر روزی که آنم افتخارم هست
      ۹
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      محمد حسین اخباری
      پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ ۰۸:۴۸
      درورد بر شما
      خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ ۰۸:۴۰
      بسیار زیبا و غمگین بود خندانک
      بهروز ابراهیمیان
      پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۳۱
      درودها شاعرگرانمهربسیارزیباوشیواسرودید خندانک خندانک
      محمد قنبرپور(مازیار)
      پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ ۲۱:۰۶
      سلام زیبا ‌و خواندنی خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ ۲۳:۴۳
      .

      درودبرشما خندانک خندانک خندانک
      ابراهیم آروین
      جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ ۰۰:۰۴
      بسیار زیبا و دلنشین بود
      دستمریزاد
      زنده باشید
      خندانک خندانک خندانک
      ابراهیم آروین
      جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ ۰۱:۳۰
      درود بیکران
      زیباست و دلنشین

      پاینده باشید
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0