سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        دارم میرم

        شعری از

        حمیدرضا عاشوری (حامی)

        از دفتر baran نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ شماره ثبت ۸۸۷۹۳
          بازدید : ۲۹۷   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حمیدرضا عاشوری (حامی)
        آخرین اشعار ناب حمیدرضا عاشوری (حامی)

        دارم میرم خدا حافظ
        دارم میرم بدون تو
        میرم تا دور شم از گریه
        از این زخم زبون تو
        نگو دلگیری از دستم
        خودت اینجا رسوندیمون
        تو سرد بودی که این روزا 
        به تنهایی کشوندیمون
        من از دنیای تو میرم
        ولی دنیاتو رنگی کن
        برای هرکی بعد از من
        پُر از حسُ قشنگی کن
        میرم تا خاطره باشی
        تو این قلب زمستونی
        چقد خواستم که عاقل شی
        چقد اینو نمیدونی
        بهم دلخستگی دادی
        ازم چی مونده این روزا؟
        یه مردی که با تنهاییش
        داره میسوزه این روزا
        کنارم بودیو با تو 
        غریبگی رو فهمیدم
        کنارت تو خودم مُردم
        یه دنیا حسرتو دیدم
        خدا حافظ خدا حافظ
        جداییمون یه تسکینه
        دلیلی نیست واسه موندن
        وقتی تموممون اینه
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱
        ترانه بسیار زیبایی است خندانک
        دانیال شریفی ( دادار تکست )
        دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۰۵
        خندانک خندانک با آرزوی بهترین ها برای شما خندانک خندانک
        لایک شد شعرتون👍🌹
        فریبا غضنفری  (آرام)
        دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱
        ترانه ی دلنشینی ست
        درودتان 🌹🌹🌹
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0