سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    آزادی

    شعری از

    مرجان یوسفی(آذردخت)

    از دفتر تابو شکن نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۵۰ شماره ثبت ۸۸۶۸۵
      بازدید : ۲۶۰   |    نظرات : ۹

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مرجان یوسفی(آذردخت)
    آخرین اشعار ناب مرجان یوسفی(آذردخت)

    "آزادی"
    کسی ندانست که آزادی
    برداشتن روسری نبود
    آزادی برای ما
    گفتن دوستت دارمهای
     بی پروا بود
    مرجان_یوسفی_آذردخت 
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    محمد حسین اخباری
    پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۱
    بسیار زیبا
    موفق باشید
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    عليرضا حكيم
    پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۳۵
    درود برشما
    خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۱
    کوتاه و زیبا بود خندانک
    ابوالفضل زندیه شاهین
    پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲
    کوتاه و موثر
    پایدار باشید بانو خندانک خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۲۳
    بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
    عاشقم بر شعر پر ايهام تو
    تا بنوشم باده را از جام تو
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    دانیال شریفی ( دادار تکست )
    جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۰۴
    خندانک خندانک زیبا و مختصر خندانک خندانک
    لایک شد شعرتون👍🌹
    غلامحسین جمعی
    جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۳۰
    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته و بزرگوارم

    سرکار خانم مرجان یوسفی

    دستمریزاد زیبا و دوست داشتنی است

    با مهرو ارادت

    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    فریبا غضنفری  (آرام)
    شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۳۲
    احسنت
    زیباست
    درودتان بانو 🌹🌹🌹
    مجتبی شهنی
    دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ۰۰:۱۳
    کوتاه
    و
    زیبا خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0