سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      من و شب

      شعری از

      ژینا

      از دفتر نوجوانی نوع شعر موج نو

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۰۱ شماره ثبت ۸۸۴۳۵
        بازدید : ۳۵۸   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر ژینا

      از
      خاکسترِ
      ظلمتِ شب 
      برخاسته‌ام.
      درد و دود را  زندگی کرده‌ام.
      جای جای تنم، زخم دشنه های ماه است.
      شعر را زرهی کرده‌ام، بر تنم، در مقابل افلاک گیج و خسته؛ 
      و هر از گاهی،  مرگ را مزه مزه می‌کنم.
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸
      درود بانو
      به شعر ناب خوش آمدید
      لطفا نام کامل حقیقی یا مجازی خود را وارد کنید خندانک
      شعله(مریم.هزارجریبی)
      جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۱۰
      درودژینا بانو
      با متن و شعرتون شگفت زدم کردین
      نسبت به سنتون عالیه
      افرین
      ژینا
      ژینا
      جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۵۳
      شعلهٔ عزیز، ممنون بابت یک به یک واژه‌هاتون، انرژی بسیاری بهم می‌دید استاد 😍😍😍🙈🙈🙈
      ارسال پاسخ
      دانیال شریفی ( دادار تکست )
      شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۴۷
      خندانک خندانک با آرزوی بهترین ها برای شما خندانک خندانک
      لایک شد شعرتون👍🌹
      محمد باقر انصاری دزفولی
      شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۴۳
      لذت بردم
      طبعتان روان
      درودشاعر بزرگوار
      خندانک خندانک خندانک
      امیر مسعود شفیق
      دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ۰۳:۴۴

      بانوان کرد ... هم شجاعند و سلحشور و هم اسامی زیبایی دارند و هم شعر زیبا میسرایند و زیبا هم میرقصند .
      هزاران درود ... زینا بانوی عزیز . خندانک خندانک خندانک
      اسم دختر خاله منهم « ژنا » ست .
      ژینا
      ژینا
      دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹
      ژینا کوچولو، فدایِ شما جناب شفیق، لطف دارید و بزرگوارید، واژه‌ها از پسِ تشکر از شما برنمی‌آیند! 💞💞💞
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0