سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        نارفیق

        شعری از

        محسن کاویانی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ ۰۶:۱۷ شماره ثبت ۸۸۱۹۹
          بازدید : ۲۸۷   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محسن کاویانی

        از حیله و نیرنگ به قلبم که نشستند
        با نامِ رفاقت کمرِ توطئه بستند

        گفتند بزن سنگ به نابودی شیطان
        شیطان صفتان قلبِ مرا زود شکستند

        من سنگ به بودش زده بودم همه ی عمر
        زین روست شیاطین همگی سنگ به دستند

        بر کوهِ تنم زخم زیادست ز یاران
        حالی به تنم نیست بگویم که چه پستند

        من عقربِ در دایره ی آتشم ای مرگ
        مردان همه زین روست که از معرکه خستند

        عمریست تعصب کشِ هر بی سروپایم
        من نیست شدم تا که بفهمم که چه هستند

        گفتند خداحافظ و گفتم به سلامت
        عشاق ز تنهایی خویش است که مستند

        بادا هم دم مستیِ من بادِ دمِ صبح
        در بادیه ی عشق همه باده پرستند...
         
        محسن کاویانی
        مهر۸۶
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0