سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    عشق جاویدان

    شعری از

    حسین شهبازی

    از دفتر عرفانیات نوع شعر دوبیتی

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ ۰۹:۱۵ شماره ثبت ۸۷۷۸۷
      بازدید : ۳۲۲   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حسین شهبازی
    آخرین اشعار ناب حسین شهبازی

    جهان لبریز از شوق وجودت
    همه آلاله‌ها بانگ سجودت
    سرود سرخ لاله در دل دشت
    نشان از خون عاشق در شهودت
    .....
    بخوان آواز عشق جاودانه
    نخوان این ماجرا را تو فِسانه
    که حلاج آیتی از عشق سرخ است
    بپیچد نعره‌هایش در زمانه
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ ۰۹:۱۸
    به شعر ناب خوش آمدید خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶
    بداهه ای تقدیم شما
    آتشی بر من افتاد
    از شعرهای زیبای تو
    مست از شعر های تو
    بی باده و ساعر شدم
    خندانک خندانک خندانک
    مهرداد صالحی گل افشانی (مهراوی)
    پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ ۱۳:۱۳
    درود بر شما خندانک
    فاطمه غیبی پور
    جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ ۰۳:۲۰
    درود خندانک خوش آمدید خندانک
    فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
    جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ ۱۵:۳۰
    درود بر شما بزرگوار
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    پاینده باشید
    به سایت شعرناب خوش آمدید🌷🌷🌷
    کیمیا طولابی
    جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ ۲۰:۲۲
    بسیارزیبا
    دانیال شریفی ( دادار تکست )
    شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ ۰۰:۵۲
    خندانک خندانک با آرزوی بهترین ها برای شما خندانک خندانک
    لایک شد👍🌹
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0