سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      من همان

      شعری از

      آیدین رضانواز

      از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ۲۰:۱۴ شماره ثبت ۸۷۳۷۵
        بازدید : ۲۹۸   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر آیدین رضانواز
      آخرین اشعار ناب آیدین رضانواز

      من همان آتش جنگلم که خسته شده*** من همان قطره ام که خواست و دریا شده
      من همان اسبم کز رام شدن نترس شده *** من همان دم و بازدمم که نفس شده
      من همان مردابم که وصل به رود شده *** من همان باتلاقیم که بی خاک شده
      من همان صداییم که بی ادعا شده *** من همان حامدی ام که بی دعا شده
      من همان خداییم که بی آ شده *** من همان موجم که رقاص ماه شده
      من همان سرو شوقم که تا خدا خود شده *** من همان سنگم که در پی کوه الماس شده
      من همان آیینه ام که نور ازان پخش شده *** من همان نور روزم که از خورشید دور شده
      من همان روح عقل عشقم که پیدا شده *** من تمامشم وقتی آنچه نیستم سلب شده
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸
      خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ۱۲:۲۴
      شورانگیز وزیباسرودی بود
      قلمتان نویسا
      هزاران درود
      موفق باشید
      خندانک خندانک خندانک
      فریبا غضنفری  (آرام)
      دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ۱۶:۲۷
      🌹🌹🌹
      مانا باشید
      فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
      چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ ۰۵:۱۶
      درود بر شما بزرگوار
      برقرار باشید
      🌷🌷🌷به سایت شعرناب خوش آمدید🌷🌷🌷
      م فریاد(محمدرضا زارع)
      جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۵۰
      درود بر شما خندانک
      به شعر ناب خوش اومدین خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      به امید دست یافتن بر قله های دست نیافته خندانک
      زنده باشید خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0