سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      8

      شعری از

      سیده نسترن طالب زاده

      از دفتر خنده های آگلوتینه شده(کلاسیک پست مدرن) نوع شعر چهار پاره

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ ۱۳:۲۵ شماره ثبت ۸۷۲۹۳
        بازدید : ۱۶۰۷   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده

      کبوتریسم تنم ،در خطوط پروازت
      هزار جفت نیمچکمه ی نُود غمگین
      حواس آرشه های معاصر ششرکنی
      ژانرهای سوسیال شروع فروردین 
       
      برای آمدن تو ‌،حدیث کسا خواندم
      شبیه زید ،دستها را شستم از دنیا
      شکوفه های کنیسه ژنو دعا کردند 
      و بادهای شینوک خزید بر تن دریا
       
      و من بساط روبلهای اعانه ی آدم
      و من افلیای تو ،میان بود و نبود
      و من زنانگی بی گروتسک لبهایت
      استحاله فاوست, در خزان حسود
       
      ویار بوسه شب،دکمه های پیرهنت
      به دست نازک مهتابها گره خوردیم
      به اوج مومی اندام موج پیچیدیم
      دائوئیسم جهان را به ناکجا بردیم
       
      چدار زخمی برف و چگور بارانها
      تاکی کاردی دلم تا کسوف آغوشت
      شبیه پرنده ی تنها،پریدم و رفتم
      و فاصله پیچیدوُ کَرد خاموشت
       
      به تو نیاز دارد،مثل توروُ مروارید
      پری خیال انگیز خلیج فوق سپید
      به دریاچه های انیکس خیره شده
      به ترانه ی شیرین سنسور خورشید
       
      گزاره های مهمل های های سکوت
      تشعشعات فصلهای شرابزایی سیب 
      نت پساتوتالیتر ،شکسته است ببین!
      به آیه ی هوس انگیز الهگان فریب 
       
      تو ماسیفهای پرشکوه نبض البرزی
      و من اسب چناران ترکمن صحرا 
      بروی کهکشان شانه ات گریسته ام
      پس از جنگهای پلوپونزی رعب آسا
       
      کران هیستولوژی ژنراتورهای بنفش
      نبوغ سوپرانو چکاوکان پُست مدرن 
      خشخش برگ خشکیده زیر پاهایت
      ظهور فیلمهای نئوکلاسیکی وسترن
       
      سوناتهای زخم خوشه چین خموش
      خواستگاه سبز دلم ، از آن سر ولگا
      کنسرسیوم نرخ برابری یک با یک !؟
      هزار و چهارصد سال زندگانی سرپا!
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0