سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        عشق عالی

        شعری از

        جوادرحیمی(راحم)

        از دفتر نیستان نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ۱۳:۳۲ شماره ثبت ۸۷۲۵۴
          بازدید : ۱۱۵۴   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر جوادرحیمی(راحم)

        ای جرعه نوش رأفتت ،آرام و اطلس دم به دم
        من  زیر ِ  ابر ِ عشق ِ  تو  ،  ترسی ندارم  از  عدم
         
        یک جمله تأیید ِ شما ، ای عشق عالی ای رضا(ع)
        بر پا و بر سامان کند  جانی که ویران شد چو بم
         
        یک دشت این جا منتظر جمعی غزال ِ دل به دست
        خوش می رسی مولای من دیگر سَر آید فصل رم
         
        در این هوای  تیروش  ما را  به  دشت  ِ گُل  ببر
        تا شوق  روی  حضرتت بر پا کند این  ذهن  ِ خم
         
        سوسوزنان و جان به کف ، صد کوچه شمع بی زبان
        عشق  ِ تو فارغ می کند این کوچه  را از بیش و کم
         
        در کام   ِ  سبز  ِ چلچله ،  آواز  ِ  داوودی  بریز
        از عمق ِ جان ِ نخل ها  ، بیرون نما هر گونه  سم
         
        ضحاک ِ  نفسم می کند  ، قصد ِ درفش ِ  کاویان 
        جان  و  خیال و خاطرم یاری  بکن  تا جام  ِجم
         
        در بزم  ِ  عشقت ای رضا  ، تا عمر یاری می کند
        با جوهر  ِ جان  و  روان «راحم » برقصاند  قلم
        ۲۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0