سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        مورچانه(مورچه)

        شعری از

        بهروز کیاروستا(کرجی)

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ۱۹:۱۴ شماره ثبت ۸۷۲۰۱
          بازدید : ۲۵۳   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر بهروز کیاروستا(کرجی)

        فقیـری سفــره‌ ای سر شاه رِ بیدی!؟
        خدتی پی یارِ دلخواه رِ بیدی!؟
        چرا میخوای خدته خورد کنی ته
        مگه شاه و گدا رِ یکجا بیدی
        تا میتانی نکن ظلم و عداوت
        تقاس هرچه نامردی رِ بیدی
        کاری که تا کارت گرده کارستان
        بالا پایین روزگارِ بیدی
        دسگیری که فقط اینه میمانه
        ته هم دسگیری خدا رِ بیدی 
        اگه این روزگار بده ته خوب باش
        یقینا جوابِ خوبی رِ بیدی
        دکو پی درس و علم و ریاضی
        غلط املا ، غلط حسابِ بیدی
        کاری کن حسابت صاف باشه هر شو 
        مشخص نی حالا فردا رِ بیدی
        بهروز کیاروستا  ( کرجی )
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        شعله(مریم.هزارجریبی)
        چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶
        درود جناب کرجی
        خیلی معنای زیبایی داشت
        و باز هم یک شعر محلی زیباست
        محمد باقر انصاری دزفولی
        چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ۱۳:۲۸
        زیبا و دلنشین سرودید
        شاعر گرامی
        درود بی پایان
        خندانک خندانک
        فریبا غضنفری  (آرام)
        پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ۰۱:۱۷
        درودتان زیباست 🌹🌹🌹
        فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
        شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ۰۱:۳۹
        درود بر شما بزرگوار
        بسیار زیبا سرودید
        برقرار باشید
        🌷🌷🌷
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0