سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        کسی مثل من

        شعری از

        یگانه عسکری

        از دفتر حرف دل نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ۰۱:۴۱ شماره ثبت ۸۶۵۴۸
          بازدید : ۴۵۸   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر یگانه عسکری

        آیا کسی هست که همانند من 
        بغض فرو خورده نگاهت را معنی کند؟
        آیا کسی هست که همانند من 
        تو را دوست بدارد؟
        آیا کسی هست که همانند من 
         معنی تک تک حرکاتت را از بر باشد؟
                    نه!نیست!!
            کسی نیست که همانند من
            دیوانه وار عاشق باشد
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۰۲
        درود بانو
        بسیار زیبا و پر احساس بود خندانک
        دانیال شریفی ( دادار تکست )
        دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۰۵
        خندانک خندانک با آرزوی بهترین شدن خندانک خندانک
        فریبا غضنفری  (آرام)
        دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۴۴
        مجنون نباش در این دوران_ لیلی زمان_یگانه بانو جان

        درودت 🌹🌹🌹
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۱۷
        درود بر شما ................../ خندانک خندانک خندانک
        ابراهیم آروین
        سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۵۰
        درودها بانوی‌ارجمند
        دلنوشته‌ی‌زیباوبااحساسی بود
        شادباشید خندانک خندانک
        ایمان اسماعیلی (راجی)
        سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ۰۱:۱۶
        درود بر شما بزرگوار 🌹🌹
        محمد باقر انصاری دزفولی
        سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۱۵
        سلام وعرض ارادت
        سروده بسیارزیبا بود
        هزارن درودتان بود
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳
        درودتان خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0