سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      خدایا

      شعری از

      محمد رضا اسدی

      از دفتر دفاع مقدس نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ شماره ثبت ۸۵۶۹۶
        بازدید : ۵۱۶   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      خدایا
      عشق تو ما را به این دشت بلا افکنده              مهر تو آتشی بر این دل ما افکنده
      فوران می کند عشقت به دل صاحب دین                 در دل هرکه نگه بر شهدا افکنده
      شهدا عاشق حقند و حق عاشقشان         کیست بر آدمیان عشق خدا افکنده
      این همه عزت و این نعمت و این جوش و خروش             همه لطفی است که آن روح خدا افکنده
      جلوه گر می شود از جلوه آن پیر خمین        پیر ما در دل ما نور ولا افکنده
      هستی اش جلوه تو جمله بشر عاشق او              عشق ما زوست که او بر دل ما افکنده
      خالقا آب حیات از بر او لطف نما      چون که او بر دل ما آب بقا افکنده
      1362/7/10
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴
      درود بزرگوار
      مناجاتی بسیار زیبا و شورانگیز بود
      دستمریزاد
      عید شما مبارک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳
      سلام واحترام استاد بزرگوار
      همیشه بهترین هارا در شعر شما
      می خوانم
      وسعت اندیشه شمابیشمار است
      همیشه برقرارباشید
      خندانک خندانک خندانک
      قربانعلی فتحی  (تختی)
      يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۴۵
      درود جناب اسدی شاعربزرگوار بسیارزیبا
      سرودی موفق باشید
      خندانک خندانک
      محمودرضا رافعی (رافع)
      يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۱۹
      سپاس شاعر گرامی خندانک
      سروده ی زیبای بود خندانک خندانک
      فردین صمدی
      يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۴۰
      خندانک خندانک
      علیرضاغلامی متا
      دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۵۹
      سلام
      زیبا سرودی
      طیب الله خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0