سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    مرغک وحشی

    شعری از

    برهان اصلاحی رودي ( آقاتوکا )

    از دفتر اشعار و غزلیات نوع شعر نیمائی

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۵:۱۵ شماره ثبت ۸۵۳۵۰
      بازدید : ۳۵۶   |    نظرات : ۲

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر برهان اصلاحی رودي ( آقاتوکا )
    آخرین اشعار ناب برهان اصلاحی رودي ( آقاتوکا )

    منم آن مرغک وحشی
    که دور افتاده ام از آشیان و آشنایانم
    در این باغ نفسگیر جدایی ها
    همیشه با خیال دیدنت، پرمیزنم تا قله های دور
    همیشه در هوای آن هوای گرم تو
    با آن زمین خشک وَسخت تو
    من از هجران آن تاب و تب و سرسختی گرم بیابانم، چه بی تابانه میسوزم 
    شکایت می کنم از این درختان بلند باغ 
    مرا بس خاطرات گرم و سوزانت 
    امان از تاب هجرانت 
    نمی خواهم من این باغ هزاران رنگ را هرگز 
    ببر من را به سوی آن بیابانم 
    مرا این باغ، مانند قفس باشد 
    من از این غنچه‌های رنگ وارنگ تو بیزارم 
    مرا هرم بیابان خودم ای دوست، بس باشد......
     
     
    اگرچه باغتان ،صدها صفاها دارد
    و در دلهای مشتاقان تو همواره جا دارد
    من اما عاشق توفان خشم آن بیابان خودم هستم
     که من از باده ی سرسختی و غم های آن مستم
    نبازم دل به سودای گل و باغ و درخت تو 
    من و گرمای سرسخت بیابان‌ها 
     که من با آن همه کوه و کتل، خوگر شدم آری 
    مرا این جنت الماوای باغ سبزتان باشد، گرفتاری 
     شما را هدیه بادا باغ زیباتان 
    شکوه و شوکتش ارزانی طبع شما بادا 
     من و هرم بیابان خودم عشق است 
    برای من بهشت آرزو در پیش جانان خودم عشق است.
     
    برهان اصلاحی رودی(آقاتوکا)
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر
    ۲ شاعر این شعر را خوانده اند

    محمد باقر انصاری دزفولی

    ،

    عباسعلی استکی(چشمه)

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۰۸
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
    دستمریزاد خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳
    سلام بزرگوار
    قلمتان نویسا
    درود درود
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0