سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    خنده همسایه

    شعری از

    ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )

    از دفتر دیوان غزلیات ایمان (مجموعه غزلیات ، قصائد و ترکیب بندها نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۲:۰۰ شماره ثبت ۸۴۶۵۵
      بازدید : ۴۶۳   |    نظرات : ۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )

    صدای خنده شنیدم ز کوی همسایه
    خدا کند که سر آید سیاهی و سایه
    قطار شادی و شوقی که باز می بینم
    شکوفه ی شب عید است و آیه در آیه
    نشسته سبزه به غیرت به پای لخت بهار
    خریده دامن و پوشانده لایه بر لایه
    نسیم خرم اردیبهشت این سامان
    خدا کند ببرد این شب فرومایه
    بیا که شادی خود را به نرخ خنده ی دوست
    شبانه عرضه کنم زیر قیمت پایه
    بزن به نام زمین ای خدای خوبی ها
    پرند عشق و امید و کلید سرمایه
    سلیس گویم و ساده که ابر غصه برو
    و شادمانه بباران ، بدون پیرایه
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0