سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      عاشق خواهم شد

      شعری از

      نوید خوشنام

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ۱۵:۳۸ شماره ثبت ۸۳۷۰۰
        بازدید : ۳۷۲   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر نوید خوشنام

      شاید سالها بعد
      انتهای گُذارِ عمر
      وقتی تمام از دست دادنی‌ها را از دست دادیم
      شاید
      وقتی جوانی‌مان را
      زیبایی‌مان را
      امیدها و آرزوهای مَحالمان را
      در فضای میانِ چروکِ پوستِ زیرِ چشمانِ کم‌سویمان
      و لابه‌لای سپیدای موهامان از دست دادیم
      دوباره عاشق شوم
      شاید
      آن روزگار که موهای‌ جعدِ تا کمری نبود
      و لب‌های عسل‌پَزی
      و دندان‌های سپیدی و نگاهِ نافذی
      آن زمان که صداش بغضانه می­لرزد و اصلا
      نتواند صاف‌درست راه برود
      روزی که چیزی برای از دست دادن در دست ندارد
      دوباره عاشق شوم
      مدتی هست نمی­فهمم
      اما از ابتدای آن شروع
      می­دانستم
      که روزی شاعر خواهم شد
      و می­دانستم که حماقت عضوی ابدی از من خواهد بود
      و شدم
      یک شاعرِ احمق
      که عمری­ست برای کسی که نیست
      شعر می­نویسد
       
      نوید خوشنام پنجشنبه 30 اردی­بهشتِ 95
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹
      جالب و زیباست
      نداند کسی غیر پروردگار
      که فردا چه بازی کند کن روزگار خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ۰۸:۳۱
      خندانک خندانک خندانک
      قلمتون سبز
      پایدارواستوارباشید
      شاعر بزرگوار
      خندانک خندانک خندانک
      زینب بویری (خزان)
      دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ۱۶:۰۹
      بسیاراحساسی وبه دل
      خیلی زیباشعرمیگین خندانک خندانک خندانک
      درودبرشما خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0