سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        مگو در خانه بمان

        شعری از

        هادی محمدزاده

        از دفتر عالَم،حَقیرِحسینِ‌فاطمه‌ست نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ ۰۲:۱۷ شماره ثبت ۸۳۵۸۶
          بازدید : ۴۱۳   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر هادی محمدزاده

        مگو در خانه بمان #گو در خانه بمیر
         
        تِکه نانی نیست در کاشانه ام
        سر ماه آمده صاحب خانه ام
         
        گفتمش مومن ندارم در بساط
        هر چه هست اینست فقط یارانه ام
         
        پوز خَندی زَد بِگُفتا نازنین
        پِشکِل خَر را نمیدن با همین
         
        #مگو در خانه بمان# گو در خانه بمیر
         
        آنکه در خانه بماند رَعیَتَ ست
        مَردِ دولت چِقَدَر بی دقتَ ست
         
        خیزُ بَهرِ بی نوایان چاره کُن
        پِدرِ خانه چرا در وحشتَ ست
         
        سَهم بیت المال حُقوقِ ثابتت
        مانده ایی در خانه نازِ همَتَت
         
        # مگو در خانه بمان
        # گو در خانه بمیر
         
        # دلنوشته از
        # هادی محمدزاده
        99/1/13#
        5# صبح
        #اللهم عجل لولیک الفرج
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ۲۲:۳۴
        بجا و زیبا بود ند خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱
        موفق وپیروز باشید
        هزاران درود برشما
        بداهه ای تقدیم شما
        این دل مرده‎ی من را تو کنی زنده به عشق خندانک خندانک خندانک
        من شوم معجزه‎ات ، همچو مسیحا بشوی
        #محمد_باقر_انصاری‌_دزفولی
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        هادی محمدزاده
        يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ۰۹:۳۰
        بسیار عالی زیبا و دلنشین سروده اید..

        تقدیم به شما

        عشقِ تو باشَد بِه دِل،روزی شَوَد هِجران تَمام
        میرِسَد یوسِف به یَعقوبِ نَبی با صَد سَلام...

        هادی-محمدزاده-مازنداران
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0