سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        خاطره های خط خطی

        شعری از

        الیاس محمودی نیا

        از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ۰۲:۵۵ شماره ثبت ۸۳۴۴۵
          بازدید : ۳۷۸   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر الیاس محمودی نیا

         تموم این جاده پر از خاطره های خط خطی 
        یجا گفتم دوست دارم یجا گفتی میخوای بری
         یه شب شب ترانه بود یه شب سکوت مرگ من 
        میخوام برم بازم بیا بیا به جنگ تن به تن 
        بیا اگه دیره و دور جاده سیاهه سوت و کور 
        بیا بریم خسته ام از این زندگی بی تو توی گور 
        یادش بخیر خاطره مون تو برف سرد تو نو بهار  
        بیا واسم یه بار دیگه بارونی شو بازم ببار 
        بیا دوباره همصدا ترانه رو حدث بزنیم 
        ستاره ها رو پشت ابر بشمریم و خط بزنیم
         من از تو تازه تر میشم تو از هوای اون یکی
         یه بغص شور لعنتی تو حنجره س میخوای بگی؟ 
        میخوای بگی که کمترم میخوای بگی که بهتره 
        طاق بزنی من و با اون کی جلدته؟ کی بپره؟  
        برو عزیز نا رفیق برو تمام من نفس
         رفتی نگاهمم نکن بزار بمونم تو قفس 
        میمیرم و زنده میشم ولی نمیام پی تو
         راه تو طولانی شده حالا که رفتی باز برو
         رفتی پرید عاشق تو سلام رفیق پشت و رو 
        حالت چطوره عزیزم حالا که رفتی باز برو
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ۲۱:۱۱
        ترانه زیبایی است خندانک خندانک
        الیاس محمودی نیا
        الیاس محمودی نیا
        شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ۱۶:۳۲
        سلام ممنون از توجه شما
        ارسال پاسخ
        محمد باقر انصاری دزفولی
        چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵
        هزاران درود
        با این سروده های زیبایت
        واقعا دلنشین بود
        پاینده و برقرار باشی
        دستمريزاد
        در پناه حق
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        الیاس محمودی نیا
        شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ۱۶:۳۲
        سلام ممنون از لطفتون
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0