سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      دور چی میگردی

      شعری از

      میلاد حافظ

      از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ۱۳:۵۶ شماره ثبت ۸۳۳۹۷
        بازدید : ۸۷۵   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر میلاد حافظ

      یه لحظه صبر کن ساعت
      چرا اینقدر تو بیرحمی

      همینجوری ازش دورم
      تو از دوری چی میفهمی

      نه عاشق بودی تا حالا
      نه دلتنگی رو حس کردی

      نه پاییزی نه رویایی
      تو پس دور چی میگردی

      یه لحظه صبر کن شاید
      ازین فاصله ها کم شه
       
      یه لحظه صبر کن ساعت
      نزار این لحظه بد سر شه

      دیگه یک روز و یک هفته
      ندارن فرقیم با هم

      تو که نیستی روی زخمام
      نمک هر لحظه میپاشن

      تو که نیستی همه عالم
      همش یک مشتی از خاکه

      بدون تو همه دنیام
      فقط یک تیک و تاکه..
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱
      ترانه زیبایی است خندانک خندانک
      بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
      سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ۰۸:۲۸
      احسنت درود بر شما خندانک خندانک
      علیرضا بنایی
      سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ۱۳:۳۷
      زیبا و اهنگین
      خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ۱۵:۱۳
      خندانک خندانک
      دلنشین
      بود
      درودبرشما
      بداهه ای تقدیم شما
      یاران گر بنوازند
      گل این باغ به شعر
      بلبلان را خبر از
      نغمه دمساز کنند
      خندانک خندانک خندانک
      ایمان اسماعیلی (راجی)
      سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ۲۳:۵۶
      درود همشهری
      زنده باد
      استوار باشی برادر🌹🌹🌹
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ۰۱:۱۶
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0