سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        تقدیر

        شعری از

        ملیحه ارجمند ( م الف باران)

        از دفتر بی نام و بی نشان نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۵۲ شماره ثبت ۸۰۵۵۸
          بازدید : ۷۰۷   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ملیحه ارجمند ( م الف باران)
        آخرین اشعار ناب ملیحه ارجمند ( م الف باران)

        خدایا سینه ام پر غم و خاطر سخت دلگیر است
        تو گویی بند بند من همه در بند و زنجیر است
        نه شوری در دلم مانده نه در سر شوق پروازی
        سرم را گول می مالم که کار دست تقدیر است
        خدایا این چه تقدیریست که دایم در هیاهویم
        چرا بی فکری خود را به پای بخت می جویم
        شده روز و شبم یکسان سیاه و سرد و بی روزن
        شدم خسته از این بحران و چیزی هم نمی گویم
        دلم در زیر آوار سکوت سینه ام    جان   داد
        چه معصومانه آن شب دل ، میان خاک و خون افتاد
        نبود دستی به مهر آنجا که گیرد دست در دستم
        چه ساده گفتی اما تو، به ما چه هرچه بادا باد
        کدامین غصه را یا رب روم امشب به مهمانی
        نجاتم می دهی یا نه ؟ از این دریای طوفانی 
        پریشانم نمی دانم که فردا می رسد یا نه
        پریشانم رهایم کن  از این موج پریشانی
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۰۸
        غمگین و زیباست خندانک خندانک خندانک
        زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
        چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۰۲
        زیباست خندانک


        درود خندانک
        فروغ فرشیدفر
        سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۲۰
        سلام ودرود ...
        بانوی بارانی.‌
        ‌شعرزیبایی بود..
        دلتان آفتابی 🌹🌹🌹🍃🍃
        ملیحه ارجمند ( م الف باران)
        ملیحه ارجمند ( م الف باران)
        سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۵۲
        درود متشکرم
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0