سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      دختر دریا

      شعری از

      بردیا امین افشار

      از دفتر گل سنگ نوع شعر چهار پاره

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ ۰۰:۵۸ شماره ثبت ۸۰۴۶۴
        بازدید : ۳۰۵   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر بردیا امین افشار
      آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار

      در باریکۀ یک رود خسته
      در جنگل چکاوکهای پَر بسته
      آنجا که نمیرسد از خورشید نوری
      دختر دریا غمگین نِشَسته
       
      می خواند از غُصه ها آواز
      می داند پروانه نخواهد کرد پرواز
      آسمان غرق است در خشم
      پیچیده در مرداب قصه یک راز
       
      رازی از جنس دلی که میکُند درد
      از نفسی یخ زده در هوای سرد
      از جنس برگ های سُرخ پائیزی
      از خانه ای که  ندارد مَرد
       
      دختر دریا غمگین نشسته
      دیریست که در دلش دریا شکسته
      گلویش خشکیده از بی آبی
      از موج و از دریا دیگر گسسته
       
      رازش این است که می داند
      نوشتۀ ماهی ها را می خواند
      در دنیائی که گشته است تاریک
      با دردها و اشک تنها می ماند
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عليرضا حكيم
      شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۵۸
      خندانک خندانک خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ۲۳:۲۴
      بسیار زیبا و غمگین بود خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0